u've stepped into my world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutDarlinksCredits


Disclaimer


Hello, my name is Syahira. welcome to my offical states.
DONT USE HARSH WORD HERE.



Screams



Time Machine






someone SPECIAL
Sunday 23 September 2012 | 0 note[s]



nenek-nenek si bongkok 3 . . .siang malam asyik berjaga ♬♪ ♭♫♪
 yeyeh ! tepuk la tangan sikit penat tau aku nyanyi sorang-sorang nih . . .
what?? ada yang gelak ke belakang aku ni? CISSS
takpe Lah x kesah la . . .yang penting mesti ada yg x sangka entri budak 
umur 16 tahun macam gini . . ahaks (menahan malu)
ada yg perasan x?? gamba kt atas tu nmpak cOMEL la . .
angguk kepala cepat!! 
hah ! sebelom tu , someone special tu agak-agak sape ea??
aku pun penat memikirkannya sampai ggur sehelai rambut aku nih . . haha
Oopss! mengade lah aku ni . 
yela , nak cerita someone special kt orang lain rasa MALU la
 nanti ade je yg korek rahsia aku kan??(pembaris tersedia kt tangan nak cepuk org)
hehe . .just kidding◕‿◕
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nak sangat taO kan?? okeh , pasti bukaan mata anda seluas terOpong tau?
cuba tengok gmba kt bwah ni . .konfem kiut-miut MACAM AKU (boo)


1#dear mak n abah

berbaju biru belah kiri tu of cOse abah aku lah
n belah kanan tu mak aku◕‿◕
abah : mohd zin
mak : khalijah

they're sweet right?? btw thank to them sebab tanpa 
ibubapa tiada kita semua melihat dunia ini. i love them . all love ,
 spirit n courage now in me now . thanks mak n abah


2#pengakap gemok !
hah ! ko pehal?? pandang cm x puas ati jep 
ok, sesaje je wat mood org gile , hehe
gamba di atas ialah seorang manusia ye
di mana keadaanya sedang menahan lapar
nak makan aku . . haha
sape ni?? okeh! ni la abang aku iaitu anak sulung
nama dia?? NAIM 
suka sgat carik pasal ng aku . . haish ! sabar jela
jap! nak bisik something ni . . jgan bgtau dy tau . . ni gmba dy masa 
GEMOKS n aku curi ni dlam album lame-lame dlu . . kuang3


3#gadis bunge
alahai  . . . si minah cover ayu ni  macam aku kenal jek . .
macam aku kn?? haha , aku la tu◕‿◕
lebih suka dipanggil kakak di kalangan adik-adik 
di bawah aku . n elders bOleh panggil syera
dlm family , tapi , orang nak panggil angah pun oke !
see?? ade makna tu  . . hehe
aku nih anak yg kedua bawah kepada 
pengakap gemok tu . . haha


4#si budak senget
suspek lebih senang dikenali sebagai yana .
dia nih anak n0.3 dlam adik - beradik aku
somestimes agak menyakitkan hati jugak kn??
gamba ni masa sukan tahunan dy . .
sekarang rupa dy agak berubah dan aku x 
dapat nak gambarkan mcam mana .
hemm . . . pandai-pandai lah korang bayang sendiri◕‿◕


5#musuh 2 petala

atOto . . adik ni nape nanges hah?? ni mesti ade org cubit dy . .
kesian lOrh . .

boy : haziq
girl : pikah

berbaju biru ala-ala hijau tu adik aku n next tu sepupu aku . .
diorang ni suka sangat gaduh sampai pening kepala aku kt umah tau !
sat lagi aku kawinkan baru hang tau . .hehe
diorang ni boleh dikatakan asisstant aku kt uma

CONTOH :

pikah ! tolong amek air
adik ! tolong amek pinggan

SEE?? kejam x akak diorang ni . .
tapi aku ni agak baik la jugak kn?? hehe◕‿◕

LAST BUT NOT LEAST : lOve someone that really lOve you◕‿◕
someone special to me
muaahh pipi kiri ng kanan
jumpa lagi !!

Older Post | Newer Post