u've stepped into my world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutDarlinksCredits


Disclaimer


Hello, my name is Syahira. welcome to my offical states.
DONT USE HARSH WORD HERE.



Screams



Time Machine






sekian lama
Friday 21 September 2012 | 0 note[s]

OMG ! gosok-gosok mate kejap sambil tersengeh-sengeh macam kerang busuk◕‿◕
aku rasa dah lama x menaip kt keyboard ni lah..hehe perasaan rindu ni agak m'buak-buak pulak nak taip benda mengarOt..ok cukuplah dengan ayat mintak pnampar tu.
mula-mula nak inform kt sini yg sy sbgai owner agak sibuk orangnye..mengalahkan PM kah?? ok, perasan lagi lah, sorry ◕‿◕



BULAN OKTOBER

hah ! pergi ambik kalendar kejap cari tarikh 8/10/2012 cepat !
why??ok,utk makluman semua tu tarikh exam last year aku !! oh tidak!! cepat sungguh masa berlari kan??huh , agak stress di situ wOh..dgan berbekal ilmu di dada yg x berapa nak penuh ni, aku buat jla yg terbaik especially utk paper yg bOleh memberhentikan jantung aku iaitu 
→addmath→fizik→kimia n biologi . first, sape yg boleh dapat A+ dalam ketiga-tiga subjek tu, memang giler lah. laen lah dgan aku nih. .heMm (MERENDAH DIRI)






BLOGGER
aku mula-mula jadi blogger sejak 2010 kot?? yes, still muda lagi right? banyak jugak blog yg aku g blogwalking n sometimes komen sikit-sikit . but, ada jugak yg senyap seribu bahasa so, post yg dah setahun x update pun ada . aku pun feed up ! dannn . . . jari-jemariku agak laju menekan butang STOP FOLLOWING THIS SITE . sorry guys i don't mean it . well, i has my own right too . 

KAWAN-KAWAN

apa maksud kawan bagi aku?? well , bagi budak macam aku ni KAWAN ialah seseorang yg kita biasa bersama-sama kn? cewahh ! bukan setakat tu je , smue rahsia yg baik @ buruk habis dok cite kt mbe terSAYANG kn?? tetapi , biasa lah dengan ujian ILAHI ada kalanya kawan yg baik n ada jugak kawan yg tikam belakang kawan . . wOh ! ada orang terasa x?? heMm . . lantak lah kan? yg baik kte kawan n yg agak kurang baik tu MOVE AWAY . . stay jauh-jauh k? most important is , aku x kacau sape ◕‿◕

THE END
cukupLah dgan entri yg mengarot ni . saya mintak maaf kpd sesiapa yg terasa k??
kalau rasa nak tekentOt bace entri kali ni boleh tekan butang (X) yg berdekatan◕‿◕





Older Post | Newer Post