u've stepped into my world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutDarlinksCredits


Disclaimer


Hello, my name is Syahira. welcome to my offical states.
DONT USE HARSH WORD HERE.



Screams



Time Machine






hati keCil
Tuesday 10 July 2012 | 0 note[s]

hai pepsicOla ? kte jumpe lagi lah .. haha!oke aku perasan jap >.<
sebelOm cite lagi panjang , cube try baca potongan ayat kt bawah ni 

DOA MENJADI ORANG YANG SABAR



DOA 1
رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
Maksudnya : "Wahai Tuhan kami! Limpahkanlah sabar kepada kami, dan teguhkanlah tapak pendirian kami serta menangkanlah kami terhadap kaum yang kafir"
(Al-Baqarah : 250)

copy kt : gOOgle

Alhamdulillah .. bila baca ayat kt atas ni , hati kecil aku ini rasa amat tenang dan segala masalah yang ada kt
sekeliling .. knape puLak ng aku ni yek??
takmau cakap banyak . . mai tgOk lagi gmba kt bawah ni ok?


dari kiri tu aku@syera , iyda , azie , cik M n yg angkat tgan mcam nk menyerah diri tu ikhlima@bibi

wahh! bukan men lagi gmba kt atas tu .. mcam KAMCHING lah sgat kn?
firstly , toksah nak caye sgat gmba ni tau .. bak kata org " air yang tenang jangan disangka tiada buaya "
well , peribahasa tu amatlah sesuai sekali utk engkau wahai cik M - paling kanan -

"sesunnguhnya ciptaan ilahi sangat sempurna sekali dan tiada cacat cela melainkan seseorang itu mengubahnya"
hah! takpe la kn? ayat atas tu bOOmbastic sgat utk difahami .. paham sendiri jela tau

niat nk update blOg harini bukan nak mengutuk sesiapa tp hnya nak berkongsi isi HATI KECIL aku nih ..
amaran pertama : klau rase cm nak terkentOt bce entri aku nih , boleh cari buttOn [X] dan angkat kaki ^^

PART 1

cik M ... 

knape engkO selalu x puas hati ng aku?
knape kte x sehaluan mcam org lain?
knape nk tuduh aku sesuke hati engkO?
knape selalu nak salahkan org lain?
knape engkO suke m'burukkan aku?

LAST QUESTION utk cik M . .

Knape engkO x pernah suke nk b'kwan dgn aku?

stOp smpai sini . . entri yg seterusnya brsambung kmudian . . jeng3

kadang-kadang aku x mampu nk membalas smua cik M buat kt aku ..
sebab aku tau , aku ni hnya mnusia biasa yg x layak m'mblas perbuatan org lain 
selain yang maha esa 
#mood : aku t'tanye-tnye slah diri sendiri











Older Post | Newer Post