u've stepped into my world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutDarlinksCredits


Disclaimer


Hello, my name is Syahira. welcome to my offical states.
DONT USE HARSH WORD HERE.



Screams



Time Machine






saie sangat gumbira
Friday 17 February 2012 | 0 note[s]

haks3.. harini kpale aku agak senget sikit ke arah timur..
yela kan.. sblom meningkat usia dri form 3 ke form 4 prangai sgat baik je..

ntah makhluk hape dlam bdan dok myampuk aku smpai jadi mlas
nak marah pun kng owg dok kte aku tingtong plak an?

mmg btol aku ptut di marah pun smpai kne denda ng ckgu B.M
sweet gle aku rse sbab smalam dpat blajar at luar kelas sbab x ciap krangan ckgu tuh -----



ckgu ju : baiklah,disebabkan perangai awk2 smue yg sgat lupe ingatan , kluar dri klas sy skrang smbil meghangkut meja n krusi siapkan krangan bm tuh
kteorang : hahhh? bia btol cikgu ...

ckgu ju : habehh tu ingat sy main-main ke ha? (time tuh muke ckgu tu sbijik mcam singe tgah lpar)
kteorang : diam seribu bhase ~ shitttt

aku ng mbe2 yg lain un tpakse dok tebal muke smbil mengangkut meja ng krusi msing2 bwak g luar kelas
rse nak tgelak un ad sbab mse tuh sbab yg tinggal dlm klas ad 10 org je .. hahaha

welll .. sesuai sgat tjuk at atas tuh _____ sbab aku x trase nk mrah pun at ckgu ju coz 
kteorang tau mmg kteorang wt slah un   

yang hangin 1 bdan tuh coz ad la 2 hingga 3 ekor makhluk tuhan tuh sje dok ngutuk2 kteorang sbab x ciapkan krangan B.M tuh .. puihh 

P.A.D.A.N  M.U.KE  A.K.U


Older Post | Newer Post